מלבד האתר שלנו, אנו מוכרים את כל המוצרים שלנו בחנויות ברחבי הארץ. לאיתור חנות לפי איזור מגורים לחצו כאן
• עור רגיל – עור שנראה חלק ואחיד, ומתאפיין בנקבוביות כמעט בלתי נראות. •עור שמן – עור המתאפיין בנקבוביות מורחבות הנראות לעין, לרוב כמעט ללא קמטים. בחלק מהאזורים השמנוניים העור נראה מבריק. • עור מעורב – עור המתאפיין באזורים שמנוניים ואזורים יבשים. לרוב, אזור ה-T (מצח, אף וסנטר) יהיה שמנוני ושאר האזורים יהיו יבשים או רגילים. • עור יבש – עור המתאפיין בנטייה להתקמט בו לא ניתן לראות נקבוביות כלל. העור עשוי להיות חסר לחות ובעל תחושת מתיחה לא נוחה.
בהחלט כן. המוצרים שלנו מתאימים לכולם ולכולן.
כן! הרבה מהמוצרים שלנו מתאימים ובטוחים לשימוש עבור ילדים ותינוקות.
• ניתן להשתמש במוצרי סדרת TOPIC (קרם לחות טיפולי וג'ל רחצה טיפולי לעור יבש) מגיל 6 חודשים ומעלה. לתינוקות ולילדים מגיל 6 חודשים ועד 3 שנים, מומלץ להשתמש במוצרים פעם אחת ביום. • ניתן להשתמש במוצרי סדרת CLEAR-AC (תרחיץ פנים טיפולי, טיפול נקודתי בפצעונים וקרם פנים טיפולי) מגיל 3 ומעלה. מסיכת הבד מסדרת CLEAR-AC מתאימה לבני נוער ולמבוגרים. • בקרם גוף PSO ניתן להשתמש מגיל 6 חודשים. לתינוקות מגיל 6 חודשים ועד 3 שנים, מומלץ להשתמש פעם אחת ביום. בשמפו טיפולי PSO ניתן להשתמש מגיל 3 ומעלה. • בקרם טיפולי לקרקפת SEBO & PSO ניתן להשתמש מגיל 6 חודשים ומעלה. • בשמפו טיפולי נגד קשקשים SEBO ניתן להשתמש מגיל 3 ומעלה.
לא! אנו בקמדיס מאמינים שכדי לעשות טוב אין צורך להזיק לאף אחד בדרך, וכל המוצרים שלנו בלי יוצא מן הכלל לא נוסו על בעלי חיים.
בגלל שהמוצרים שלנו לא נבדקו קלינית על נשים בהריון, לא נוכל להמליץ (או לא להמליץ) על השימוש בהם. כדאי להתייעץ עם הרופא שלך בנוגע לשימוש במוצרים.
השמפו שלנו מכיל מלחים ולכן פחות מומלץ לשיער שעבר החלקה.
שאלות נפוצות בנוגע למשלוחים והחזרות
למעקב אחרי המשלוח, ניתן ללחוץ על הקישור הבא.
לאחר מכן יש להזין את מספר המשלוח שקיבלתם באישור ההזמנה במייל ואת מספר הטלפון שרשמתם בהזמנה.
בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה ומספר מעקב. לאחר סיום תהליך הקליטה בחברת השליחויות, תקבלו SMS עם מספר המעקב ולינק ובו תוכלו לעקוב אחר הזמנתכם. לאחר מכן תקבלו הודעת SMS שניה אודות זמן הגעה משוער של השליח וכמה שעות בסמוך למועד ההגעה השליח יתקשר.
בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה ומספר מעקב. לאחר סיום תהליך הקליטה בחברת השליחויות, תקבלו SMS עם מספר המעקב ולינק ובו תוכלו לעקוב אחר הזמנתכם. לאחר שהחבילה תגיע לנקודת האיסוף, תקבלו SMS עם כל הפרטים על החבילה כולל קוד לאיסוף, כתובת ושעות פעילות בית העסק. יש לאסוף את החבילה תוך 8 ימי עסקים מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר 8 ימי עסקים, תוחזר החבילה אלינו למחסנים.
לא. לרכישת מוצרי קמדיס מחוץ לישראל אנא בקרו באתר www.kamedis.com
החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, ומיום אחרי ביצוע ההזמנה. בימי עסקים בלבד (ימים א'-ה'), ערבי חג, ימי ו', שבת וחגים אינם נחשבים לימי עסקים.
** "יום ביצוע ההזמנה" הוא עד השעה 20:00. הזמנה שתתבצע לאחר שעה זו נכנסת ליום העסקים הבא.
*** אספקת המוצרים על ידי חברת המשלוחים, הינה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיו”ב). בערים וביישובים בין גדרה לחדרה זמני המשלוח יהיו עד 5-6 ימי עסקים.
ניתן לשלוח את המוצרים עם שליח ישירות אליכם או לנקודת חלוקה הקרובה למקום מגוריכם שם תוכלו לאסוף את ההזמנה שלכם. חשוב להשאיר מספר טלפון עדכני במקום המיועד לכך בהזמנה כדי שהשליח יוכל לתאם אתכם את זמן המסירה.
משלוח לנקודת חלוקה - 13 ₪, או חינם בהזמנה מעל 170 ₪.משלוח עם שליח עד הבית - 25 ₪, או חינם בהזמנה מעל 250 ₪
כן! פרטי כרטיסי האשראי ופרטים מזהים נוספים לרבות תעודת זהות לא נשמרים באתר. הרכישה מתבצעת בסביבה מאובטחת תחת תקנים מחמירים.
כמו ברוב האתרים, גם אתר זה עושה שימוש בקוקיז כדי לשפר את חווית הגלישה.
במידה ואינכם בבית - ניתן לאשר לשליח, בSMS שתקבלו, השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה זה, החברה לא תהא אחראית לכל נזק ואו אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 18:00, בצ׳אט ישיר באתר, בטלפון 0526935210 או במייל שכתובתו – support@kamedis.zendesk.com.
**יש לקחת בחשבון שכל שינוי בסוג המשלוח או בכתובת המשלוח עלול לגרור עיכוב באספקת ההזמנה.**
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שירות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 18:00, בצ׳אט ישיר באתר או בטלפון 0526935210. במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו support@kamedis.zendesk.com, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד.
**יש לקחת בחשבון שכל שינוי בסוג המשלוח או בכתובת המשלוח עלול לגרור עיכוב באספקת המוצרים או בעלויות נוספות.**