משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
עקב חג סוכות יתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

הדרך הטבעית להקלה על אלרגיה בעור: פתרונות יעילים ובטוחים

אלרגיה בעור היא תופעה נפוצה המשפיעה על אנשים רבים בכל הגילאים. תגובה זו מתבטאת בתסמינים כמו גירוד, אדמומיות, נפיחות ולעיתים אף כאב, שיכולים לשבש את שגרת החיים היומיומית. האלרגיה יכולה להיגרם ממגוון רחב של גורמים. לכן הבנת המקור של האלרגיה היא צעד חשוב בדרך לטיפול יעיל בה.

כיום, רבים מחפשים פתרונות טבעיים ואפקטיביים להקלה על הסימפטומים ולשיפור מצב העור. המאמר הזה יעסוק בגישות הטבעיות לטיפול באלרגיה בעור, תוך דגש על שימוש בצמחי מרפא, שילוב מדע וטכנולוגיה מתקדמת, והישגים קליניים המוכיחים את יעילותם של מוצרים חדשניים בתחום. בין הצמחים הנפוצים ביותר בטיפול באלרגיה בעור ניתן למצוא אינדיגו, אנג'ליקה סינית וכריזנטמה, הידועים בתכונותיהם המרגיעות והמפחיתות דלקת.

happy-young-woman-in-the-forest-in-the-highlands-n-2023-11-27-05-25-42-utc (1).jpg__PID:f719dc62-cfb7-4fe6-9354-88b2e28003d4

אלרגיה בעור - מהי?

האלרגיה בעור נוצרת כאשר מערכת החיסון מגיבה באופן חריג לחומרים הנחשבים כבלתי מזיקים. כאשר הגוף נחשף לאלרגנים, מערכת החיסון מגיבה כאילו מדובר בפולשים זרים ומייצרת נוגדנים שמפעילים תגובות דלקתיות בעור. תופעה זו מתבטאת במגוון תסמינים, כגון גרד, פריחה, נפיחות ואדמומיות, ועשויה לגרום לאי נוחות רבה ולפגוע באיכות החיים של הנפגעים.

גורמים לאלרגיה בעור

קיימים מספר גורמים עיקריים העלולים לגרום לאלרגיה בעור:

  • אלרגנים סביבתיים: אבקנים, אבק בית, פרוות בעלי חיים ועוד. חשיפה לאלרגנים אלו יכולה לגרום לתגובות עוריות חריפות.
  • כימיקלים ומוצרי טיפוח: סבונים, שמפו, קרמים ובשמים מכילים לעיתים חומרים כימיים העלולים לגרום לגירוי בעור ולאלרגיה.
  • מזונות מסוימים: מזונות כמו חלב, ביצים, אגוזים ודגים יכולים לגרום לתגובות אלרגיות בעור אצל אנשים רגישים.
  • חומרים תעשייתיים: דטרגנטים, חומרי ניקוי וצבעים המשמשים בתעשייה עשויים לגרום לאלרגיות עור בקרב אנשים החשופים להם באופן קבוע.

סימפטומים של אלרגיה בעור

הסימפטומים הנפוצים של אלרגיה בעור כוללים:

  • גרד: אחד מהתסמינים הנפוצים ביותר, הגורם לרצון עז לגרד את האזור הנגוע.
  • פריחה: אזורים אדומים ומגורים המופיעים על פני העור.
  • נפיחות: התנפחות מקומית של העור כתוצאה מהתגובה האלרגית.
  • אדמומיות: שינוי בצבע העור באזורים הנגועים.

סימפטומים של אלרגיה בעור

אבחון אלרגיה בעור מתבצע באמצעות בדיקות עור שונות, כגון מבחן דקירה או מבחן טלאים, שמטרתן לזהות את החומרים הגורמים לתגובה האלרגית. לאחר האבחון, חשוב להימנע מחשיפה לאלרגנים הידועים ולשקול שימוש בטיפולים טבעיים להקלה על התסמינים. טיפולים אלו כוללים שימוש בצמחי מרפא הידועים בתכונותיהם המרגיעות והאנטי דלקתיות.

חשיבות הטיפול המונע

מעבר לטיפול בתסמינים, חשוב להקפיד על מניעת התפרצות אלרגיה בעור על ידי הימנעות מחשיפה לחומרים הגורמים לתגובה אלרגית. שימוש במוצרי טיפוח היפואלרגניים, שמירה על סביבה נקייה מאלרגנים וניהול תזונה מותאמת יכולים לתרום לשמירה על עור בריא ומאוזן.

הבנת הגורמים לאלרגיה בעור וזיהוי התסמינים הם צעדים חיוניים בדרך לטיפול יעיל. על ידי שימוש בשיטות טבעיות ובחירת מוצרים מבוססי צמחי מרפא, ניתן להקל על התסמינים ולשפר את איכות החיים של הנפגעים. חשוב להקפיד על מניעה וטיפול מקיף, המתמקד הן במניעת התפרצות האלרגיה והן בהקלה על הסימפטומים הקיימים.

אלרגיה בעור

טיפול טבעי באלרגיה בעור

הטיפול הטבעי באלרגיה בעור מתמקד בשימוש בצמחי מרפא ושיטות טבעיות להקלה על הסימפטומים ולהשבת האיזון לעור. גישות טבעיות אלו יכולות להיות יעילות ובטוחות לשימוש, ומהוות חלופה לטיפולים כימיים שעלולים לגרום לתופעות לוואי. השימוש בצמחי מרפא ידוע מזה מאות שנים, ונשען על מסורות רפואה עתיקות כמו הרפואה הסינית והנטורופתיה.

שימוש בצמחי מרפא

צמחי מרפא משמשים מזה מאות שנים לטיפול במגוון בעיות עור. הם מציעים תכונות מרפא מגוונות, כולל אנטי-דלקתיות, מרגיעות, ומשקמות. בין הצמחים הנפוצים ביותר בטיפול באלרגיה בעור ניתן למצוא:

  • אינדיגו: צמח האינדיגו ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות. הוא משמש לטיפול במגוון רחב של בעיות עור, כולל אלרגיות, בזכות יכולתו להפחית דלקת וגרד, לעמוד הצמח לחצו כאן.
  • אנג'ליקה סינית: צמח זה מוכר בתכונותיו המחזקות את מערכת החיסון. האנג'ליקה הסינית עוזרת להקל על תסמיני האלרגיה על ידי תמיכה במערכת החיסונית והפחתת התגובה הדלקתית, לעמוד הצמח לחצו כאן.
  • כריזנטמה: צמח זה מצטיין בתכונותיו המרגיעות והמפחיתות גרד. הכריזנטמה משמשת לטיפול באלרגיות עור ולהקלה על גירויים בעור, לעמוד הצמח לחצו כאן.
SKIN RELIEF CALMING LOTION

המדע של הטבע

קמדיס, חברת דרמו-קוסמטיקה המתמחה בטיפול בבעיות עור שונות, הוקמה בשנת 2003 על ידי רוני קרמר, בליווי צוות מומחים בעלי ידע נרחב בצמחי מרפא, רופאי עור, רופאים מתחום הרפואה הסינית ונטורופתים. החזון שלנו בקמדיס הוא להציע מוצרים שייעודם להחזיר את האיזון הטבעי לעור תוך שימוש בכוח הריפוי של צמחים מהרפואה הסינית המסורתית (TCM), ויתרונותיו של המדע המודרני. 

 בשנותיה הראשונות, חברת קמדיס עסקה בעיקר במחקר על צמחי מרפא סיניים, תוך בירור והקפדה בבחירת הצמחים המתאימים לטיפול בבעיות עור שונות. לאחר שנים של ניסויים ותוצאות חיוביות ופורצות דרך במעבדה ועל העור, החלה קמדיס למכור את מוצריה ברחבי העולם,כיום היא פעילה בארה"ב שבה נמכרים מוצריה כתרופות ללא מרשם וכתכשירי דרמו קוסמטיקה באסיה, באירופה ובישראל. 

אנו מאמינים בטבע המגובה במדע, לכן אנו מזקקים את צמחי המרפא הטובים ביותר ומוכיחים מחקרית את יעילותם לטיפול בעור.

Skin Relief Calming Lotion

מבין האפשרויות, קרם ההרגעה וההקלה לעור Skin Relief Calming Lotion נחשב יעיל ובטוח במיוחד להקלה במקרים של אלרגיות עור. הקרם מבוסס על נוסחה בלעדית המכילה תמציות צמחים מרגיעות.

  • חומרים מרגיעי גירוד ואדמומיות הפועלים להרגעת העור המגורה
  • רכיבים מונעי דלקת המסייעים במניעת התפתחות זיהום משני
  • תמציות צמחי מרפא מאיצות החלמה וחידוש תאי עור
  • נוסחה בטוחה לשימוש בכל הגילאים כולל תינוקות על גיל 6 חודשים

לכן קרם וההרגעה לעור Skin Relief Calming Lotion נחשב לאחד הטיפולים היעילים והבטוחים ביותר להקלה מהירה באלרגיות עור.

אופן השימוש בקרם וההרגעה לעור Skin Relief Calming Lotion

1. יש לנקות היטב את אזור העור הפגוע במים וסבון עדין. לאחר מכן, למרוח שכבה דקה של הקרם על האזור המגורה 3-4 פעמים ביום.
2. מומלץ לבצע את המריחה בעדינות על ידי עיסוי קל ומעגלי. אין למרוח בחוזקה או לשפשף את האזור הפגוע.
3. ניתן יהיה לחוש בהקלה משמעותית על הגירוד והאדמומיות כבר בדקות הראשונות לאחר המריחה.
4. יש להמשיך בשימוש סדיר למשך מספר ימים, עד להיעלמות מלאה של התסמינים.
5. אם אין שיפור בתוך 3-5 ימים מומלץ לפנות לרופא. יש להימנע ממריחה על פצעים פתוחים. אם מתרחשת תגובה אלרגית לקרם, יש להפסיק את השימוש מיד. הקרם בטוח לשימוש יום-יומי להרגעה ומניעה של אלרגיות עור חוזרות. 
6. מומלץ לקחת את הקרם לכל מקום, כולל פעיליות בטבע ששם הסיכוי להיעקץ ולפתח תגובה אלרגית עולה

ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | TOPIC SKIN KIT

שילוב של מדע וטבע

חברת קמדיס משלבת בין הידע המסורתי של הרפואה הסינית לטכנולוגיות מדעיות מתקדמות כדי ליצור מוצרים יעילים לטיפול באלרגיה בעור. שילוב זה מאפשר ליצור מוצרים מבוססי צמחי מרפא שיכולים להקל על הסימפטומים ולשפר את מצב העור באופן טבעי ובטוח. המוצרים של קמדיס, למשל, עברו מחקרים קליניים והוכחו כמשפרים את מצב העור באופן משמעותי.

שיטות טבעיות נוספות לטיפול באלרגיה בעור

בנוסף לשימוש בצמחי מרפא, קיימות מספר שיטות טבעיות נוספות לטיפול באלרגיה בעור:

  • קומפרסים קרים: שימוש בקומפרסים קרים על האזורים המגורים יכול להקל על הגירוד ולהפחית נפיחות.
  • אמבטיות שיבולת שועל: אמבטיות עם שיבולת שועל קולואידית מסייעות להרגיע את העור המגורה ולהפחית גרד.
  • שמנים אתריים: שמנים כמו לבנדר וקמומיל מציעים תכונות מרגיעות ואנטי-דלקתיות, וניתן להוסיף אותם לשמנים נשאים כמו שמן קוקוס ולהשתמש בהם לעיסוי העור.

תזונה והתנהלות יומיומית

תזונה נכונה יכולה לשחק תפקיד משמעותי בטיפול באלרגיה בעור. שמירה על תזונה מאוזנת העשירה בנוגדי חמצון תסייע בבריאות העור ותפחית את הסיכון לתגובות אלרגיות. ניהול נכון של השגרה היומית חשוב אף הוא. כמו כן, שמירה על היגיינה אישית, הימנעות מחשיפה לחומרים אלרגניים, ושימוש במוצרים היפואלרגניים יכולים לעזור במניעת התפרצות האלרגיה.

הטיפול הטבעי באלרגיה בעור מציע מגוון רחב של אפשרויות בטוחות ויעילות להקלה על הסימפטומים ולשיפור מצב העור. השימוש בצמחי מרפא, קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל ושמנים אתריים, בשילוב עם תזונה נכונה והתנהלות יומיומית נכונה, יכול להוות פתרון כוללני ואפקטיבי לטיפול באלרגיה בעור. על ידי בחירה בגישות טבעיות ומוצרי טיפוח מבוססי מחקר, ניתן להחזיר את האיזון הטבעי לעור ולשפר את איכות החיים של הסובלים מאלרגיות עוריות.

שאלות נפוצות (FAQ)

מהי אלרגיה בעור? 
אלרגיה בעור היא תגובה חיסונית חריגה לחומרים הנחשבים כבלתי מזיקים. תופעה זו מתבטאת בתסמינים כמו גרד, אדמומיות, נפיחות ופריחה, ויכולה להיגרם ממגוון רחב של גורמים, כגון אלרגנים סביבתיים, כימיקלים במוצרי טיפוח, מזונות מסוימים וחומרים תעשייתיים.

מהם התסמינים הנפוצים של אלרגיה בעור? 
התסמינים הנפוצים כוללים:

  • גרד אינטנסיבי
  • פריחה ואדמומיות בעור
  • נפיחות מקומית
  • תחושת אי נוחות ולעיתים כאב

כיצד ניתן לאבחן אלרגיה בעור?
אבחון אלרגיה בעור מתבצע באמצעות בדיקות עור שונות, כגון מבחן דקירה או מבחן טלאים. מבחנים אלו מסייעים לזהות את החומרים הגורמים לתגובה האלרגית.

מהם הטיפולים הטבעיים היעילים לאלרגיה בעור?
הטיפולים הטבעיים כוללים שימוש בצמחי מרפא כמו אינדיגו, אנג'ליקה סינית וכריזנטמה, קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל, ושמנים אתריים כמו לבנדר וקמומיל. טיפולים אלו מציעים תכונות מרגיעות ואנטי-דלקתיות המקלות על התסמינים ומשפרות את מצב העור.

האם מוצרים מבוססי צמחי מרפא בטוחים לשימוש? 
כן, מוצרים מבוססי צמחי מרפא הנבדקים ונמצאים באישור גופים בינלאומיים כמו FDA ו-EC, כמו המוצרים שלנו, נחשבים בטוחים ויעילים לשימוש. מוצרים אלו עברו מחקרים קליניים והוכחו כמסייעים בטיפול בבעיות עור שונות, כולל אלרגיות

מה ניתן לעשות כדי למנוע התפרצות אלרגיה בעור?
כדי למנוע התפרצות אלרגיה בעור, חשוב להימנע מחשיפה לחומרים הגורמים לתגובה אלרגית, להשתמש במוצרי טיפוח היפואלרגניים, לשמור על סביבה נקייה מאלרגנים ולנהל תזונה מותאמת. כמו כן, יש להקפיד על היגיינה אישית ולבחור במוצרים בטוחים ומאושרים לשימוש.

כיצד ניתן לשלב תזונה נכונה בטיפול באלרגיה בעור?
תזונה מאוזנת עשירה בנוגדי חמצון יכולה לתמוך בבריאות העור ולהפחית את הסיכון לתגובות אלרגיות. מומלץ לכלול בתזונה פירות, ירקות, אגוזים וזרעים, ולהימנע ממזונות הידועים כגורמי אלרגיה.

סיכום

האלרגיה בעור היא בעיה שכיחה ומטרידה, אך עם גישות טבעיות לטיפול בה ניתן להשיג הקלה משמעותית ולהחזיר את האיזון לעור. שימוש בצמחי מרפא כמו אינדיגו, אנג'ליקה סינית וכריזנטמה, בשילוב עם טכנולוגיות מדעיות מתקדמות, מציע פתרונות יעילים ובטוחים. בנוסף, שילוב של שיטות טבעיות נוספות כגון קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל ושמנים אתריים, לצד תזונה נכונה וניהול יומיומי נכון, יכולים לסייע בשיפור מצב העור והפחתת התסמינים.

הבנת הגורמים לאלרגיה בעור, זיהוי התסמינים ובחירת הטיפול המתאים הם צעדים חשובים לשיפור איכות החיים של הנפגעים. מוצרים מבוססי מחקר, מאושרים על ידי גופים בינלאומיים, מבטיחים יעילות ובטיחות בטיפול. עם גישה כוללת ומקיפה, ניתן להתמודד עם האלרגיה בעור באופן טבעי ובריא, ולהשיב את תחושת הנוחות והבריאות לעורכם.

המאבק באלרגיות עור יכול להיות קשה, אך כיום ישנם פתרונות מצוינים המאפשרים חיים רגועים ונעימים גם עם בעיה זו. בחירת הטיפול המתאים היא המפתח להקלה ארוכת טווח.

המוצרים של קמדיס לטיפול בעקיצות ולהקלה מהירה:

מבצע! מארז 3 יחידות של תחליב להקלה מהירה על גירויים ועקיצות במחיר מיוחד!
תחליב-ג'ל להקלה והרגעה מידית של עור מגורה בעקבות עקיצות יתושים וגירויים אחרים. הפורמולה פועלת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס המעניק לו גם את הגוון הטבעי הייחודי לו. התחליב מפחית ביעילות אדמומיות וגרד הנלווים לעקיצות וגירויי עור שונים ומסייע במניעת התפתחות דלקת. מתאים למבוגרים, ילדים ותינוקות מגיל ששה חודשים.

התחליב להקלה והרגעה מהירה מסייע:

-בהקלה מידית על אזור העקיצה 
-בהרגעה של עור מגורה ואדמומי
- במניעת התפתחות דלקת

למידע נוסף
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop