משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

פורסם ע"י קמדיס - 2021

איך לטפל באקנה שלך אחת ולתמיד

איך לטפל באקנה אחת ולתמיד

שנייה לפני שמתחילים...

אקנה היא אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אקנה עלול להתפרץ לא רק בגיל ההתבגרות אלא גם בשלב מאוחר יותר.

למעשה, הנתונים מעידים שכ-80% מהאוכלוסייה בגילאי 16-41 יסבלו מאקנה בשלב כזה או אחר בחייהם. ,

האקנה עצמו גורם לא רק לסבל פיזי המתבטא בגירוי העור ובפצעים, אלא גם לירידה בדימוי העצמי ולעיתים לנזק נפשי מצטבר. רבים מהאנשים הסובלים מאקנה מעידים על תחושה של בושה, חוסר ביטחון, ופגיעה משמעותית בהופעה ובסגנון החיים.

החדשות הטובות הן… שבעזרת טיפול נכון, ניתן להשתלט על אקנה, להפחית את כמות הפצעונים באופן משמעותי ובשלב מסוים אפילו להעלים אותם לחלוטין. כל מה שצריך הוא להעניק לעור טיפול מקיף, בלי תופעות לוואי ומבלי לפגוע בו.
.
אבל לפני לפני שנספר לכם איך לטפל באקנה, ונרחיב קצת על תהליך הטיפול , בואו נבין יחד מהו בעצם אקנה, ולמה הוא מתפרץ.

מתחילים...

אז לפני שנסביר איך לטפל באקנה, בואו ניישר קו 

אקנה היא מחלה הקשורה לבלוטות החלב המושפעות מגורמים הורמונליים אנדרוגנים ופתחי זקיקי השערה (הנקבוביות). אקנה מתחיל כאשר הפרשות שומניות מבלוטות החלב סותמות את הפתחים הזעירים של זקיקי השיער, וגורמות לתהליך דלקתי ולזיהום הנגרם על-ידי חיידק ה-P-ACNE (מכאן השם, אקנה). כשמדובר בנקבוביות בעלות פתח מורחב, ה"ראשים" של הפצעונים יהיו שחורים. כשהנקבוביות סתומות ועליהן שכבת עור, הפצעונים יהיו קטנים יותר ולבנים. רוב הסובלים מאקנה הם נערים ונערות בגיל ההתבגרות, אך 20% מהמטופלים הם מבוגרים. השאלה "איך לטפל באקנה?" היא שאלה שכל אחד שהתמודד עם המחלה שאל בשלב כזה או אחר, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הטיפול הנכון בשבילכם.

מה גורם לאקנה להתפרץ?

הורמונים – אצל נערים ונערות בגיל ההתבגרות האקנה מתפרץ עקב עלייה בהפרשת ההורמונים הזכריים בגוף, ביניהם הטסטוסטרון, המשחרר הפרשות שומן. שינוי במאזן ההורמונלי בתקופת ההיריון יכול גם הוא לגרום לאקנה.

חיידקים – כשהנקבוביות נסתמות (כפי שתיארנו קודם לכן), נוצרת סביבה פורייה להיווצרות חיידקים. אקנה הנוצר בעקבות פעילות חיידקית מתבטא בפצעים גדולים יחסית, בעלי "ראש" שחור.

מסכה – כן, כן, אותה מסכת מנתחים שכולנו עוטים בחודשים האחרונים. בעוד שהמסכה עוזרת לנו להגן על עצמנו ולשמור על הבריאות שלנו, היא גם עלולה לגרום להיווצרות פצעונים. המסכה נצמדת לעור הפנים וגורמת לחום וללחות – קרקע פורייה להיווצרות חיידקים והפרשות שומן.

תזונה – מזון גליקמי גבוה וחלב פרה (במיוחד חלב דל שומן) עלולים להחריף את האקנה. בנוסף, תוספת של חלבון מי גבינה, שנמצא בשייק חלבון לדוגמה, עלולה גם היא להחריף את האקנה.

טיפול באקנה ובפצעונים

האם ניקיון הפנים מספיק כדי למנוע, או כדי לטפל באקנה?

לא בהכרח. למעשה, שפשוף וסיבון אגרסיביים של העור עלולים להחמיר את האקנה. כמו כן, יש להימנע מחומרים המעודדים גירוי ואדמומיות, וכן להשתמש בתכשירים שאינם שומניים. כפי שכבר הסברנו, אקנה מתפרץ בגלל שינוי הורמונלי או בגלל חיידקים – גורמים המגיעים מבפנים, ובעוד ששמירה על ניקיון הפנים בהחלט עוזרת להרגיע חלק מהפצעים – טיפול ראוי ידרוש ממך קצת יותר מהיגיינה נכונה.

האם אקנה עובר מתישהו?

ברוב המקרים, כן. החדשות הטובות עוד יותר הן שגם עבור אלו הסובלים מאקנה המתפרץ לסירוגין לאורך רוב חייהם – עם הטיפול הנכון, ניתן להשתלט עליו עד שהוא הופך לכמעט בלתי נראה. אצל נערות ונערים מתבגרים, רוב הסיכויים שהאקנה יעבור כאשר הם יגיעו לקיצו של גיל ההתבגרות. בנוגע לנשים בהריון החוות התפרצות של אקנה – עבור חלקן האקנה יעבור ברגע כשהתינוק ייוולד. עבור אחרות, עלולים לעבור מספר חודשים אחרי הלידה עד שעור הפנים יחזור לקדמותו.

4 דברים שלא ידעתם על אקנה

אקנה ושמש

בניגוד למה שחושבים, עור פנים הסובל מאקנה לא נרפא מקרני השמש. להפך, השמש עלולה להגביר את הדלקתיות בעור

אקנה ומייקאפ

אין צורך להפסיק להתאפר אם יש לך אקנה. אבל, במידה והפצעונים מתרבים לאחר שימוש במייקאפ, כדאי
לשקול לעבור למוצר אחר

"פיצוץ" פצעונים
התעסקות עם הפצעון היא אף פעם לא רעיון טוב: היא מחדירה חיידקים פנימה לתוך העור, ומגדילה את הסיכויים להיווצרות צלקות

צלקות
בהחלט ניתן למנוע אותן באמצעות טיפול נכון המאזן את העור. אם בכל זאת נשארות צלקות, מומלץ להתייעץ עם רופא עור

ערכת האקנה של קמדיס ב- 20% הנחה

נו, אז איך לטפל באקנה שלי?

אם כך השאלה עדיין עומדת - "איך לטפל באקנה?" והנה התשובה בקצרה –השתמשו בערכה של קמדיס. ועכשיו נסביר: את כל השאלות עליהן ענינו כאן, חברת קמדיס לקחה בחשבון בעת פיתוח ערכת הטיפול שלה בתסמיני אקנה. כל אחד מהמוצרים בערכה מהווה נדבך הכרחי בטיפול ומסייע לפעולתו של האחר. במוצרי הסדרה קיימים שילובים של תמציות צמחים אשר יחד פועלים למלחמה בתסמיני האקנה תוך איזון מחדש של העור . 

הערכה מעניקה משטר טיפול מקיף. ג'ל ניקוי טיפולי המנקה את העור בצורה יסודית, קרם טיפולי מזין אותו בלחות המותאמת במיוחד לעור שמן. בנוסף, בערכה יש ג'ל המטפל נקודתית ובעוצמה בפצעונים העקשנים ומניב תוצאות כבר לאחר12 שעות. להשלמת הטיפול, יש גם מסכת פנים מפנקת המנקה יסודית את נקבוביות העור ומעשירה את העור בלחות. 

תמציות הצמחים עליהן מבוססים המוצרים נבדקו במחקרים קליניים וביולוגים מקיפים וארוכי שנים, . והתוצאה היא ערכה שלא רק מראה תוצאות במהירות, אלא גם משאירה את עור הפנים שלך נקי ובריא לאורך זמן. אז קדימה, הגיע הזמן לטפל בפנים שלך ולפנק את עצמך. העניקי לעור שלך את מה שמגיע לו

כך תטפלו בעור פנים שומני הנוטה לפצעונים

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה לטיפול באקנה?

קרם לחות טיפולי לפנים

קרם לחות טיפולי לפנים

הקרם נטול השמן של קמדיס לאיזון, טיפול וטיפוח יומיומי של עור בעייתי ושמן מכיל שילוב של 4 צמחי מרפא לאיזון מחדש של עור שמן ובעייתי ולהרגעת אדמומיות בפנים חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, גליצרין המעניק לחות, תמצית פלנקטון לספיגת שומניות העור.

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל ניקוי טיפולי לפנים

ג'ל לניקוי פנים של קמדיס, מנקה ביסודיות ובעדינות עור שמן מבלי לייבש אותו! מכיל שילוב של 2 צמחי מרפא לאיזון מחדש וטיפוח עור שמן ובעייתי, חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור, ויטמין E לפעילות נוגדת חמצון, ומרכיבים המעשירים את העור בלחות.

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד לניקוי עמוק לעור שומני נוטה לפצעונים

מסיכת בד המנקה לעומק, מסירה הפרשות שומן ומטהרת את נקבוביות העור. בשימוש במסיכה, העור רגוע ומועשר בלחות מבלי להכביד. המסיכה עוזרת לשמירה על איזון ומרקם עור בריא ואחיד יותר מכילה חומצה הילאורונית ללחות ומשלבת 6 צמחי מרפא המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ובאיזון מחדש של העור.

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות

ג'ל רב עוצמה לטיפול נקודתי תוך 12 שעות!

ג'ל רב העוצמה של קמדיס, מפחית את כמות הפצעונים ומונע את הישנותם בעזרת פעולה המווסתת את מנגנון יצירת הסבום (חומר שומני) בעור הפנים. יעילותו בהשגת תוצאות תוך 12 שעות בלבד, מוכחת מחקרית. התכשיר מכיל שילוב של 6 צמחי מרפא, פטנט של קמדיס, המסייעים בהפחתת תסמינים של אקנה ולאיזון מחדש של העור. כמו כן התכשיר מכיל חומצה סליצילית המסייעת לחידוש תאי העור וקילוף הנגעים, ומרכיבים להעשרת העור בלחות.

מבצע לזמן מוגבל

20% הנחה על ערכות לפצעונים ועור שמן

הערכות כוללות את המוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים + 3 מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי + 3 מסיכות בד

227.70₪ 182₪  + משלוח חינם לנקודת חלוקה

ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ערכה טיפולית לעור פנים שמן
ג'ל לניקוי פנים עמוק
קרם לחות לעור פנים שמן
תכשיר לטיפול פנים נקודתי
לרכישה

 ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים ללא מסיכות בד

תרחיץ פנים טיפולי + קרם טיפולי + ג'ל נקודתי

168₪ 134.40₪ 

ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
ערכה טיפולית לעור שמן ופצעונים | AC - CLEAR CONTROL KIT - קמדיס
לרכישה
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop