משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

טיפול בקשקשים ובקרקפת מגרדת ויבשה

שנייה לפני שמתחילים...

קשקשים, קרקפת מגרדת ויבשה הן בעיות נפוצות מאוד המשפיעות על בריאות הקרקפת ומושפעות ממנה גם כן. הסיבות לכך מגוונות וכוללות הורמונים, תזונה לקויה, תורשה גנטית, תגובות אלרגיות ועוד. התוצאה היא קרקפת מגורה, אדומה ומעקצצת שגורמת לאי נוחות רבה. 

הפתרון הטוב ביותר לטיפול בבעיות אלו הוא שימוש בשמפו וקרם טיפוליים לקרקפת. זו הסיבה שפיתחנו בקמדיס את הערכה הדו-שלבית לטיפול בקשקשים, קרקפת מגרדת וקרקפת יבשה.

Retention Email - blocks.png__PID:86fb8403-b476-4aff-a8b1-977b579eba0f

מה כוללת הערכה?

הערכה הדו-שלבית של קמדיס, Scalp Control , כוללת שני מוצרים המשלימים זה את זה

שמפו נגד קשקשים

השמפו פותח במיוחד כדי לטפל בבעיית הקשקשים. הוא מבוסס על טכנולוגיית Control Botaniplex המהפכנית של קמדיס, המשלבת בטכנולוגיית מיצוי מיוחדת תמציות יעילות עם אחוז מוליקולות פעילות גבוה. בנוסף מכיל השמפו מכיל שילוב של פירוקטון אולמין וקלימבזול , יחד הם נלחמים בשורש הבעיה - פטריית המלסזיה שגורמת לקשקשים. לבסוף מכיל השמפו גם חומצה סליצילית שמסייעת ל להסרת קשקשים התכשיר גם מונע הופעה של קשקשים נוספים. בנוסף, השמפו מנקה לעומק את הקרקפת, מספק לחות ומרגיע גירויים ואדמומיות.

קשקשים, קרקפת מגרדת

קרם טיפולי לקרקפת

הקרם הטיפולי של קמדיס מטפל בקשקשים ובבעיות הנלוותאליהם כמו יובש, גירויים גרד ואדמומיות. הקרם מכיל תערובת בלעדית של תמציות צמחים כמו אינדיגו, רוברב ואחרים שידועים בהשפעתם המיטיבה על הקרקפת. הוא פועל להרגעת הקרקפת המגורה, מוריד אדמומיות וגירויים, ותורם למניעת היווצרות קשקשים לאורך זמן. בנוסף, הקרם מזין את העור ומשקם את שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת.

פתרון הוליסטי ומקיף

היתרון הגדול של ערכת הטיפול מקמדיס הוא בכך שהיא נותנת מענה הוליסטי לבעיות הקרקפת השונות. השילוב בין השמפו לקרם הטיפולי יוצר טיפול מערכתי דו-שלבי שפועל על כל הקרקפת ועל כל התסמינים יחד.

 השמפו פועל באופן ממוקד על הסרת הקשקשים הקיימים ומניעת היווצרות נוספת שלהם. הקרם הטיפולי מטפל במקביל בבעיות הנלוות - יובש, גירוי, אדמומיות ועוד. הוא גם תורם למניעה ארוכת טווח של קשקשים. 

יתר על כן, הקרם פועל לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור ומונע נזקים עתידיים. שני המוצרים מיועדים לשימוש יחדיו ומשלימים זה את זה. השימוש המשולב בהם לאורך זמן מבטיח טיפול מקיף ויעיל בכל תסמיני הקרקפת. זוהי ערכה ייחודית המאפשרת טיפול הוליסטי בכל בעיות הקרקפת הנפוצות.

קשקשים, קרקפת מגרדת

סיכום

קשקשים, קרקפת יבשה ומגרדת פוגעים במיליוני אנשים ברחבי העולם. התסמינים כוללים קרקפת מגורה, אדמומית ומתקלפת שגורם לאי נוחות רבה. הפתרון הטוב ביותר לבעיות אלו הוא הערכה הדו-שלבית מבית קמדיס הכוללת שמפו וקרם טיפולי ספציפיים לקרקפת. 

השמפו פועל נגד קשקשים באופן ממוקד ויעיל בעוד הקרם מטפל בבעיות נלוות כגון יובש, גירויים ואדמומיות. שילוב המוצרים יוצר טיפול הוליסטי לכל סוגי הבעיות בקרקפת. שימוש קבוע בערכה מביא לתוצאות מרשימות וארוכות טווח. 

ערכת הטיפול הדו-שלבית של קמדיס היא אפוא הפתרון האופטימלי להתמודדות עם קשקשים ובעיות קרקפת שכיחות אחרות, ומומלצת ביותר לכל מי שסובל מבעיות אלו.

טיפול בקשקשים וקרקפת מגרדת

ד"ר ברמן מסביר: "קשקשים נגרמים לעתים כתוצאה מהתרבות מואצת של תאי עור. מחקרים הראו כי צמח האינדיגו נמצא כיעיל בעיכוב של התרבות של תאי עור, ועיכוב ביצירתם מונע ומפחית יצירת קשקשים. בנוסף, חומצה סליצלית וזינק פרינתיון מסייעים ל"קילוף" הקשקשים ולהפחתת פטריית המלסזיה , שיש הגורסים כי היא סיבה עיקרית להיווצרות הקשקים מלכתחילה. לכן אמליץ להשתמש בתכשירים המכילים את המרכיבים הללו".

ערכת הטיפול בקשקשים, מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים

מה הלקוחות שלנו אומרים

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקרפת מגורה

סדרת סבו לקרקפת של קמדיס, כוללת שני מוצרים :שמפו סבו וקרם לחות לקרקפת תכשירים אלו מטפלים בקשקשים , מונעים את היווצרותם ומקלים על תסמינים הנלווים לסבוריאה דרמטיטיס כגון: אדמומיות וגירוי.

הערכה הייחודית לקמדיס מטפלת לא רק בסימפטום של בעיית הקשקשים, אלא שומרת על קרקפת מאוזנת  ועשירה בלחות.

product-5_jpg.png__PID:dd94c362-fd17-4ec0-a069-2c27a0df0aca

שמפו לטיפול בקשקשים

השמפו הטיפולי מסיר ומונע קשקשים, מנקה ביסודיות ומרגיע את הקרקפת ועם זאת עדין במיוחד. יעילותו מוכחת על פי מחקר קליני. הוא עשיר וקליל, מרגיע ומטהר את הקרקפת, מונע שמנוניות והווצרות של קשקשים חדשים.

לאחר החפיפה בשמפו הטיפולי, הקרקפת נשמרת מאוזנת, עשירה בלחות והשיער רך ונוח לסירוק. הוא מכיל שילוב של חומצה סיליצילית, צמח האינדיגו ואגוז עץ הסבון, המסייעים להפחתת קשקשים וקילופי עור, ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. 

התכשיר מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

PACKSHOT-SCALP_NOZZEL_BOX-1-2500x2500_jpg.png__PID:94c362fd-17ee-40e0-a92c-27a0df0aca5e

קרם לחות טיפולי לקרקפת

הקרם העדין, מעשיר את הקרקפת בלחות, מרגיע גירויים, מפחית אדמומיות, ומפחית קשקשים. יעילותו של התכשיר מוכחת במחקר קליני.

התכשיר מכיל שילוב ייחודי של 6 צמחי מרפא, פרו ויטמין B5 וגליצרין להעשרת הקרקפת בלחות. הקרם מועשר בחמאת שיאה לשיקום שכבת ההגנה הטבעית של הקרקפת, וצבעו המיוחד משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר. .

הקרם מתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה המושלמת לטיפול בקשקשים וקרקפת מגורה. מועשרת בצמחי מרפא וללא כימיקלים.
הערכה כוללת שני מוצרים בגודל מלא ובמחיר מופחת!

₪114.40
₪143.00
לרכישה
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים | SEBO DANDRUFF KIT - קמדיס
ערכה דו שלבית לטיפול בקשקשים, קרקפת מגרדת ויבשה | SCALP CONTROL
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop