משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

איך נפטרים מאטופיק דרמטיטיס - right & wrong

12.jpg__PID:c8ea1f32-409b-4bcc-8f0a-c99fd91b0f2f

אטופיק דרמטיטיס, המכונה גם אסטמה של העור, היא מחלת עור כרונית שנפוצה במיוחד בילדים אך יכולה להופיע גם אצל מבוגרים. המחלה מתאפיינת בעור יבש, אדום, ומגרד ולעיתים גם עם פריחה. המחלה לרוב נובעת משילוב של גורמים גנטיים, סביבתיים ואימונולוגיים.

מנגנון ההתפתחות של אטופיק דרמטיטיס אינו ידוע במלואו, אך ידוע שיש בו קשר למערכת החיסון. ישנם אספקטים גנטיים מסוימים העלולים להגביר את הסיכון לפיתוח המחלה, במיוחד אם יש היסטוריה משפחתית של - אטופיה (נטייה לתגובה חיסונית מוגזמת) או אסטמה.

גורמים סביבתיים, כמו אלרגנים (חומרים שגורמים לתגובת אלרגיה), חשיפה לחומרים מגרים ואף שינויים במזג האוויר, יכולים להחמיר את התסמינים. כמו כן, גורמים נפשיים כמו לחץ וחרדה משחקים תפקיד בהחמרת המצב.

הטיפול באטופיק דרמטיטיס מתמקד במניעת הגרד והדלקת, שמירה על לחות העור ומניעת הידרדרות. לעיתים, יש צורך בשימוש בתכשירים רפואיים להקלה על התסמינים או לטיפול בזיהומים שנלווים.

עשה ואל תעשה בטיפול באטופיק דרמטיטיס

שמירה על לחות העור:

  • עשה: השתמשו במוצרי לחות יום-יומיים. מומלץ שמוצרים אלו יהיו ללא ריח, ללא חומרים כימיים שעלולים להוביל לגירוי העור ולא אלרגניים. מריחה של קרם או ג'ל לחות טיפוליים על בסיס קבוע יעזרו במניעת התייבשות העור.
  • אל תעשה: הימנעו משימוש במוצרים עם חומרים כימיים חזקים או אלכוהול שיכולים לייבש את העור ולגרום להחמרת התסמינים.

טיפול ומניעת הגירוד:

  • עשה: השתמשו בתכשירים טיפוליים להקלה בין היתר בתסמיני הגירוד. שימוש בקרמים מסוג זה יכול להיות מועיל במקרים של פריחה חריפה.
  • אל תעשה: אל תגרדו את העור. גירוד עלול להוביל להחמרת הדלקת ומעלה את הסיכון לזיהומים.

שמירה על היגיינה מתאימה:

  • עשה: רחצה עם מים פושרים ושימוש בסבון עדין המתאים לעור מגורה ופורח. חשוב מאוד לדאוג לייבוש עדין של העור לאחר הרחצה.
  • אל תעשה: הימנעו ממקלחות חמות מאוד או אמבטיות ארוכות, שיכולות להסיר שמנים טבעיים מהעור ולהחמיר את היובש.

בחירת בגדים נכונה:

  • עשה: לבשו בגדים רכים, נושמים כמו כותנה. זה יכול לסייע למניעת הגירוד והגירויים.
  • אל תעשה: הימנעו מבגדים מסיבים גסים כמו צמר או בגדים עם תפרים מחספסים שיכולים לגרום לגירוי העור.

בחירת בגדים נכונה:

  • עשה: נסו למצוא דרכים לשלוט ולהפחית מתח וחרדה, כמו תרגול יוגה, מדיטציה או פעילויות רגועות אחרות. מתח עלול להחמיר את התסמינים.
  • אל תעשה: אל תתעלמו ממצבי לחץ נפשי, כיוון שהם יכולים להוביל להחמרת המחלה. לעוד מידע בנושא זה מוזמנים לקרוא את המאמר שלנו - הקשר בין מצבים נפשיים לבעיות עור.

הימנעות מאלרגנים וגורמים מגרים:

  • עשה: זהו והימנעו ממזונות או סביבות שעלולים להחמיר את המצב, כמו חדרים מאובקים או חיות מחמד פרוותיות.
  • אל תעשה: אל תתעלמו מתגובות אלרגיות או גורמים שגורמים להחמרת המחלה.
4.jpg__PID:d9f79bc6-0ad5-435c-b814-1fca32e24f08

קמדיס המומחים בבעיות עור, מציעה פתרונות לשגרת הטיפוח לחורף:

לסובלים מאטופיק דרמטיטיס: סדרת Skin Topic של קמדיס, מיועדת לתת מענה אופטימלי לטיפול בעור יבש ומגורה, ומעניקה הקלה גם לסימפטומים של עור הסובל מאקזמה ואטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) לקראת החורף שכיחות הסימפטומים האלו עולה).

הימנעות מטעויות נפוצות

בטיפול באטופיק דרמטיטיס, ישנן מספר טעויות נפוצות שחשוב להימנע מהן כדי למנוע החמרה של המצב:

  • שימוש בחומרים מגרים: חשוב להימנע משימוש בחומרים כימיים חריפים כמו מוצרי ניקוי, אלכוהול או בישום, אשר עלולים לגרום לתגובה אלרגית או להחמיר את מצב העור. כמו כן, יש להימנע משימוש במוצרים עם חומרים משמרים חזקים או צבעי מאכל.
  • התעלמות מסימפטומים קלים: לעיתים, אנשים עם אטופיק דרמטיטיס מתעלמים מסימפטומים קלים כמו גירודים או פריחה קלה. התעלמות מהם עלולה להוביל להחמרה ולצורך בטיפול מאוחר ומורכב יותר.
  • שימוש במוצרים לא מתאימים לעור: חשוב להתאים את מוצרי הטיפוח והטיפול לעור שלכם. עור עם אטופיק דרמטיטיס הוא עור רגיש ונוטה ליובש, ולכן יש לבחור מוצרים המתאימים לסוג העור הזה. שימוש במוצרים בעלי חומרים פעילים חזקים, כמו חומצות או אלכוהול, עלול להחמיר את המצב.
  • התעלמות מהשפעות פסיכולוגיות: אטופיק דרמטיטיס יכולה להשפיע לא רק על העור אלא גם על הרווחה הנפשית. חשוב לזהות ולטפל בתחושות של חוסר נוחות, דיכאון או חרדה שיכולות להיות קשורות למצב העור.
  • ייעוץ רפואי: ישנה חשיבות רבה בייעוץ עם רופא עור או אלרגולוג כדי לקבל אבחון מדויק ותוכנית טיפול מתאימה.

תזונה ואורח חיים

דיאטה מאוזנת ותוספי תזונה:

  • אומגה 3: שומנים בריאים כמו אומגה 3, הנמצאים בדגים כמו סלמון וטונה, ובשמנים צמחיים כמו שמן פשתן ושמן זית, ויכולים לסייע בהפחתת דלקות בגוף.
  • פרוביוטיקה: מוצרים המכילים פרוביוטיקה, כגון יוגורט, יכולים לתמוך בבריאות המעיים ולעזור בהפחתת תגובות אלרגיות.
  • נוגדי חמצון: פירות וירקות עשירים בנוגדי חמצון, כמו תפוחים, וברוקולי יכולים לעזור בהגנה על תאי העור.

הימנעות ממזונות מגרים:

  • חלק מהאנשים עם אטופיק דרמטיטיס עשויים לחוות תגובות למזונות מסוימים. חשוב לזהות את המזונות האלה (למשל חלב, גלוטן, אגוזים) ולשקול להפחית או להימנע בכלל מלצרוך אותם.

שמירה על אורח חיים בריא:

  • פעילות גופנית: פעילות גופנית סדירה תשפר את זרימת הדם ותסייע בתהליכי החידוש של העור. חשוב לבחור בפעילויות שלא גורמות להזעת יתר או לחיכוך מיותר בעור.
  • שינה מספקת: שינה איכותית ומספקת חשובה לתהליך התחדשות העור ולמערכת החיסון.

הימנעות מעישון ומשתייה אלכוהול:

  • עישון ושתיית אלכוהול יכולים להחמיר את מצב העור ולגרום להפרעה במנגנוני התחדשות העור.

לעוד מידע בנושא תזונה ובריאות העור לחצו כאן.

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY WASH

ג'ל רחצה טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- ג'ל לניקוי עדין של עור פנים וגוף יבש ומגורה. התכשיר פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס ומקלה על תסמיני עור הנלווים לעור יבש כמו גרד ואדמומיות. שימוש קבוע בג'ל הרחצה מסייע במתן תחושת נוחות והקלה לעור לאורך זמן. מתאים לתינוקות ועד למבוגרים. הג'ל מסייע בהקלה מהירה על עור יבש מאד ובהרגעה של עור אדמומי. ג'ל הרחצה מזין את העור ומותיר תחושת רכות ולחות. *ללא בישום, פארבנים, SLS.וצבע מלאכותי

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:6bb9ecd4-2997-4ea7-b056-e53357d75fb5

TOPIC SKIN FACE & BODY CREAM

קרם לחות עשיר טיפולי לעור יבש, אדמומי ומגורה- קרם לחות טיפולי עשיר ומזין שפותח במיוחד להקלה על עור יבש ויעילותו נבדקה קלינית על ילדים ומבוגרים על עור אטופיק דרמטיטיס ואקזמה. הוכח כיעיל בהפחתה משמעותית של תסמינים: מפחית גרד באופן משמעותי, משפר את איכות השינה של ילדים כבר לאחר 7 ימים של שימוש בקרם. לא נמצאו תופעות לוואי מוכרות בשימוש יומיומי בקרם. הקרם פועל באמצעות תרכובת צמחים מרוכזת ובלעדית לחברת קמדיס המסייעת בהרגעה מידית של העור ומשקמת את שכבת ההגנה הטבעית שלו. ריכוז הצמחים בקרם הוא שמעניק לו גם את הגוון הטבעי והייחודי לו. הקרם, שנספג במהירות בעור, מפחית את הגרד, האדמומיות והיובש ומשיב לעור לחות ורכות. מתאים לתינוקות מגיל חצי שנה, ילדים ומבוגרים. *ללא בישום, ללא פארבנים.

סיכום

עשהאל תעשה
הימנעות מגורמים מחמירים (מזונות מסוימים, חומרים מתגרים)שימוש בחומרים מתגרים (חומרי ניקוי, אלכוהול, בישום)
שמירה על לחות העור (שימוש במוצרי לחות, שמנים ללא ריח)התעלמות מסימפטומים קלים שעלולים להחמיר
טיפול בגרד (ניצול תרופות נגד גרד, מרחים טופיקליים)שימוש במוצרים לא מתאימים לעור רגיש
אימוץ דיאטה מאוזנת (עשירה באומגה 3, נוגדי חמצון)התעלמות משינויים בתזונה ובאורח החיים
שמירה על אורח חיים בריא (פעילות גופנית, שינה מספקת)עישון ושתייה כבדה שיכולים להחמיר את מצב העור
ניהול סטרס ומתח (יוגה, מדיטציה, מיינדפולנס)התעלמות מחשיבות המעקב העצמי והתמיכה מהסביבה

אטופיק דרמטיטיס היא מחלה מורכבת המחייבת טיפול והתייחסות. הבנה של המחלה והטיפול חיוניים להקלה על הסימפטומים ולשיפור איכות החיים. הנה מספר המלצות מרכזיות:

  • תיאום ציפיות ריאליות: אטופיק דרמטיטיס היא מצב כרוני שדורש טיפול לאורך זמן. חשוב להיות סבלניים ולהבין שהטיפול יכול לקחת זמן עד שמתרחשת שיפור.
  • שיתוף פעולה עם מטפלים: ייעוץ רפואי סדיר עם דרמטולוגים ואחרים המומחים בתחום חיוני לניהול המחלה. חשוב לדווח להם על כל שינוי או החמרה במצב העור.
  • התאמה אישית של תכנית הטיפול: כל אדם הוא ייחודי, ולכן תכנית הטיפול צריכה להיות מותאמת אישית. זה כולל את בחירת מוצרי הטיפוח בחוכמה, וכמו כן שימוש במוצרי דרמו-קוסמטיקה ובתרופות מתאימים ולבצע שינויים באורח החיים.
  • חשיבות המעקב: השגחה על המצב והבנה של המחלה חשובים מאוד. עקבו אחר מצב העור, ושימו לב לתגובות למוצרים השונים.

בשורה התחתונה התמודדות עם אטופיק דרמטיטיס היא מסע שוטף שדורש גישה מותאמת אישית, התמדה ותמיכה. חשוב להקשיב לגוף שלכם, ולהיות מעורבים בתהליך הטיפול כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

לסובלים מעור מיובש (עור שלא יבש מטבעו:

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש

Ultra-Hydration Gel

ג'ל לחות פרביוטי מרוכז לעור יבש או מיובש, חסר לחות ורגיש. הג'ל מבוסס על Calm botaniplex™, טכנולוגיה ייחודית המשלבת תמציות צמחים בעלי תכונות פרביוטיות שמסייעים להפחתת אדמומיות, גרד, לפעילות נוגדת חמצון, לחיזוק מחסום העור ואיזון המיקרוביום. לצד קומפלקס הצמחים, מכיל ג'ל הלחות גם חומצה היאלורונית המשמשת כזריקת לחות לעור ואלנטואין להרגעת העור. ג'ל הלחות של קמדיס מעשיר את העור בלחות למשך 24-שעות מרגע השימוש, בעל נוסחה המבוססת על מים, נטולת שומן שאינה מכבידה על העור ונספגת במהירות. התכשיר מותאם עור יבש, חסר לחות ורגיש, גם כזה שעבר טיפולים. התכשיר מתאים גם לקיץ שבה גם סובלים מחוסר לחות. ללא בישום, פארבנים, SLS וצבע מלאכותי

 קרם לחות מזין לידיים לעור יבש

Nourishing Hand Cream - קרם לחות מזין לידיים לעור יבש 

קרם לחות מזין לידיים, המיועד להזנת כפות הידיים והעשרתן בלחות. הקרם בעל מרקם נעים הנספג במהירות ומותיר את העור רך, נעים וגמיש. התכשיר מסייע לכפות ידיים יבשות וסדוקות, מזין ולוכד את הלחות בעור, מרכך מרגיע ומחדש עור יבש וסדוק. ללא פארבנים וצבע מלאכותי

מסיכה לעור יבש ורגיש

Ultra Hydration Face Mask - מסיכה לעור יבש ורגיש

עור הפנים שלנו תמיד חשוף למזג האוויר, ומסיכת פנים בהחלט יכולה לעזור. מסיכת הבד שלנו מעשירה את הפנים בלחות ומשלבת רכיבים מתקדמים החודרים לעומק שטח העור מרגיעים אותו ומסייעים לשיקום מחסום ההגנה הטבעי שלו. המסיכה שלנו מכילה חומצה היאלורונית, גליצרין, ויטמינים A, E, B5 לעור פנים בריא קורן ונינוח כל היום

מה הלקוחות שלנו אומרים

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪126.40
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop