משלוח לבית הלקוח חינם בהזמנה מעל 250 ₪
שימו לב! ייתכנו עיכובים באספקת משלוחים. במקרים דחופים, בבקשה צרו איתנו קשר.

העור בקצה המנהרה

איך מתמודדים עם אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות?

אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות וילדים

אטופיק דרמטיטיס, המכונה לעיתים כ"אסטמה של העור", היא לא רק דאגה למבוגרים. הורים רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם הכתמים האדומים והמגרדים המופיעים על עורו העדין של תינוקם. רק טבעי שהתופעה עלולה להפוך מקור לחרדה להורים ולתינוקות כאחד. במאמר זה, נתעמק באטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות, ונוודא שאתם ההורים מצוידים בידע ובמשאבים לנהל את המצב הזה ביעילות, וברוגע.

מהי אטופיק דרמטיטיס?

בבסיסו, אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות הוא מצב עור המאופיין בכתמים יבשים, מגרדים ודלקתיים על העור. למרות שהתסמינים עלולים להתפרץ בכל מקום בגוף, הם יימצאו לעתים קרובות על הלחיים, המרפקים והברכיים. מצב כרוני זה נובע משילוב של גורמים גנטיים, סביבתיים ומערכת החיסון.

כיצד אטופיק דרמטיטיס משפיעה על תינוקות?

תינוקות עם אטופיק דרמטיטיס סובלים בדרך כלל כתוצאה מכך ששכבת ההגנה של עורם חלשה או פגועה, מה שמקל על חדירת אלרגנים וחומרים מגרים לשכבות העמוקות יותר של העור ולגרום לדלקת. מחסום זה מוביל גם לאובדן לחות בעור, התורם ליובש ולהחמרת התסמינים.

סימנים וסימפטומים

זיהוי מוקדם של אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות (וכמו אצל מבוגרים) עשוי להוביל לטיפול יעיל יותר. הסימנים הנפוצים כוללים:
1. גירוד מתמשך, שעלול להפריע לשינה
2. כתמים אדומים או אפורים-חומים, במיוחד על הפנים, הידיים, הרגליים, על המרפקים הפנימיים ומאחורי הברכיים
3. בליטות זעירות, או שלפוחיות, שעלולות לנזול כאשר נשרטות 
4. עור סדוק, קשקשי או מחוספס 
5. נפיחות, רגישות בעור או זיהום באזורים הפגועים

3.jpg__PID:88e8568c-4831-4262-9103-e66826eb792a

הטריגרים

בעוד שהגורם המדויק לאטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות (כמו גם אצל מבוגרים) נותר חמקמק, טריגרים שונים עלולים להחמיר את המצב. הטריגרים הידועים והנפוצים ביותר להתפרצויות כוללים:

  • עור יבש, לעתים קרובות בגלל מזג אוויר קר או לחות נמוכה.
  • חומרים כימיים שעלולים לעודד גירוי, כמו סבונים, חומרי ניקוי וריחות מסוימים.
  • אלרגנים כמו קרדית אבק, אבקות למניהן, עובש ומזונות מסוימים.
  • מתח או לחץ נפשי (כן, אפילו אצל תינוקות)
  • זיהומים, במיוחד אלה הנגרמים על ידי חיידקים או וירוסים.

מודעות ההורים לטריגרים אלה ומזעור החשיפה עשויים להיות חיוניים בניהול התלקחויות של אטופיק דרמטיטיס.

מניעה וטיפול באטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות

מטרת הטיפול והניהול היא להרגיע גירוד, למנוע התלקחויות ולהגן על עור התינוק. להלן כמה צעדים חיוניים:

  • קרם לחות - שימוש בקרם לחות נטול ריח מדי יום עשוי לעזור בשיקום שכבת המגן של העור והפחתת היובש.
  • זמן אמבטיה - מים פושרים הם הטובים ביותר לעור הסובל מאטופיק דרמטיטיס. השתדלו להשתמש בסבונים עדינים, או בג'ל רחצה טיפולי לתינוקות. בכל אופן, חיוני להימנע מסבונים כימיים. לאחר האמבטיה, טפחו בעדינות על עור התינוק במגבת ומרחו קרם לחות כשהעור עדיין לח.
  • הימנעו מטריגרים - כאמור, זיהוי והמנעות מטריגרים עשויים להפחית התלקחויות. לדוגמה, שימוש בחומרי ניקוי נטולי ריח, כמו גם בגדי תינוקות העשויים מחומרים רכים ונושמים כמו כותנה יכולים לעשות הבדל של ממש.
  • טיפוח ציפורניים - שמירה על הציפורניים של תינוקכם עשויה למנוע מהם לפצוע את עורם בעת גירוד.
  • פנו לייעוץ רפואי - אם התסמינים נמשכים או מחמירים, חיוני לפנות לרופא עור ילדים. הם עשויים להמליץ על טיפולים מסויימים או לרשום תרופות לטיפול מקומי או המותאמת לצרכי תינוקכם.
ערכה לעור אטופי

חבקו את המיטב של הטבע עבור הקטן שלכם

כשזה מגיע לעור העדין של תינוקכם, מדוע להסתפק בפחות מהפתרון הטהור והטבעי ביותר? המוצרים שלנו לא רק מחזקים את ההגנה הטבעית של עור התינוק כבר מהמריחה הראשונה, אלא הם גם מציעים הקלה מיידית, יחד עם הערכה הטיפולית שלנו. באמצעות צמחי מרפא חזקים מהרפואה הסינית, הנוסחה הייחודית שלנו מבטיחה שהתינוק שלכם יקבל את ההרגעה המגיעה לו ללא שימוש בסטרואידים, SLS או חומרים מלאכותיים. התחליב שלנו מותאם במיוחד לתינוקות שזה עתה נולדו, והוא למעשה מתאים לתינוקות מגיל 0 (לא כולל פגים). העדיפו את הטיפול הטבעי והעניקו לתינוקכם את המגע העדין של מיטב הטבע.

מחשבות אחרונות

אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות יכולה להיות מסע מאתגר, הן עבור קטנטנים והן עבור הוריהם. זהו מסע המסומן על ידי החיפוש אחר נוחות והקלה על המצוקה המגרדת. אבל, עם הידע, הכלים והתמיכה הנכונים, ניהול אטופיק דרמטיטיס אצל תינוקות הופך לנתיב שניתן לנווט בו טוב יותר.

  זכרו, אתם לא לבד בסירה. הורים רבים הולכים איתכם בדרך זו, ואנשי מקצוע רפואיים זמינים תמיד להכוונה ותמיכה. עם מסירות, הבנה, עזרת מומחים במידת הצורך ועם וקצת סבלנות, תוכלו לספק לתינוקכם את הנוחות והטיפול המגיעים להם.

סדרה לטיפול באטופיק דרמטיטיס

סיכום

אטופיק דרמטיטיס, או "אסטמה של העור", היא מחלה נפוצה בקרב תינוקות וילדים ומתאפיינת בפריחה אדומה ומגרדת או יובש של העור. ברוב המקרים המחלה חולפת עם השנים, ולעיתים היא משנה את פניה או נשארת בעינה. גם אז, באמצעות הקפדה על אורח חיים מתאים, הימנעות מגירויים שעלולים להחמיר את המצב וטיפול נכון בעור באמצעות תכשירים ייעודיים – ניתן לחיות איתה בשלום. 

30 DAYS GUARANTEED (2).png__PID:5ecacd24-141c-43fe-9538-9e5adb05822d

מה הלקוחות שלנו אומרים

מה כוללת הערכה הטיפולית לאטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור)?

קרם לחות טיפולי לעור יבש עד יבש במיוחד

קרם לחות טיפולי לעור יבש עד יבש במיוחד

הקרם הטיפולי של קמדיס, בעל נוסחה מוגנת בפטנט עם יעילות מוכחת, מיועד להקלה והזנת עור יבש במיוחד, אדמומי ומגורה. הוא בעל מרקם עשיר במיוחד ומכיל שילוב המוגן בפטנט של 6 צמחי מרפא, אשר יחד מסייעים ביעילות להקלה על העור ולשיקום שכבת ההגנה הטבעית שלו. יעילותו של הקרם מוכחת במחקר קליני. צבעו המיוחד של הקרם משקף את ריכוז תמציות הצמחים המשולבות במוצר, ומדיווחים של המשתמשים בקרם הטיפולי, נרשמו 100 אחוזים של שביעות רצון מהמוצר.

topicwash-newforweb-V2_2500x2500_091110cd-a482-43c8-9bee-087c8722359f_x563@2x.webp__PID:e717e42b-6bb9-4cd4-a997-aea7b056e533

ג'ל רחצה לניקוי והקלה על עור יבש עד יבש מאוד

ג'ל לניקוי עדין של קמדיס, מותאם לעור יבש ויבש במיוחד, אדמומי ומגורה. התכשיר מכיל שילוב של שלושה צמחי מרפא, המותירים את העור נינוח ורגוע. הג'ל מכיל גם גליצרין להעשרת העור בלחות כבר בעת הרחצה ואלנטואין להרגעת העור. השימוש בג'ל מתאים לשימוש למקלחת או להוספתו לאמבט תוך ערבוב עם המים, ומיועד לשימוש במבוגרים ובתינוקות מגיל חצי ומעלה.

עכשיו ב 20% הנחה!

הערכה הטיפולית לעור אטופי ויבש, כוללת את 2 מוצרי הסדרה במחיר מופחת!

₪126.40
₪158.00
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
ערכה טיפולית לעור אטופי ויבש | CALM
Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
הוספה לרשימת המשאלותהצגת רשימת המשאלותהסרה מרשימת המשאלות
סל הקניות שלך

סל הקניות שלך ריק

Return To Shop