תקראו לזה מזל רע או לחץ מסיבי, אבל זה נראה שזה תמיד קורה לי! עד לפני כמה חודשים, הייתן מוצאות אותי משתמשת ללא הפסקה בפילינג, מסכות, מיץ לימון ומשחת שיניים, ובכנות כל טיפ שהייתי מקבלת הייתי מוכנה לנסות! אז אני לגמרי מבינה את התסכול בנושא הזה.

צריכים להעלים חצ'קונים תוך לילה? יש לנו בשבילכם פתרון! 

בקמדיס הבנו שתוצאות לטווח ארוך ותוצאות לטווח קצר הן חשובות באותה המידה. לכן הגענו לסדרת מוצרים שכוללת תרחיץ פנים טיפולי, קרם פנים טיפולי וג'ל לטיפול נקודתי. התרחיץ והקרם עוזרים גם לטווח הקצר אבל מיועדים יותר לטווח הארוך. הם מתמקדים בניקוי העור, איזון ייצור הסבום ושמירה על עור חזק. הטיפול הנקודתי שלנו הוא ה"ג'וקר" שלנו, והוא בדיוק מיועד לרגע האחרון ומציל חיים לפני אירוע חשוב! 

הסוף לתרופות סבתא! 

רצינו מוצר שיפנה בדיוק לפצעונים ויפחית אותם בזמן מהיר, אז פיתחנו את קרם הטיפול הנקודתי והעמדנו אותו למבחן! הרצנו מחקר קליני שהוכיח תוצאות ממשיות תוך רק 12 שעות! 12 שעות! זה אומר שאפשר להפסיק להכין כל מיני מתכוני סבתא מוזרים שאמורים להרוג את החצ'קונים, ופשוט לשים קצת מהקרם שלנו על הפצעונים לפני השינה ולהתעורר עם עור בריא יותר, נקי יותר, ובהיר יותר! הבעיות האלו יכולות להיפתר ממש עכשיו! עם הקיט הרב-תכליתי שלנו, שכולל את שלושת המוצרים, תקבלו עור נקי יותר ובריא יותר, ואנחנו נקבל פרסום בחינם כשכולם ישאלו אתכם מה הסוד שלכם!